CS MÁRKETING E PUBLICIDADE
FAMILIA PROFESIONAL
Comercio e márketing
TÍTULO QUE SE OBTÉN
Técnico superior en Márketing e publicidade
SAÍDAS PROFESIONAIS
Os postos de traballo acordes co título son: Asistente do/a xefe/a de produto; técnico/a de márketing; técnico/a en publicidade; técnico/a en relacións públicas; organizador/a de eventos de márketing e comunicación; auxiliar de medios en empresas de publicidade; controlador/a de cursaxe ou emisión en medios de comunicación; técnico/a en estudos de mercado e opinión pública; técnico/a en traballos de campo; inspector/a de persoal enquisador; axente de enquisas e censos; codificador/a de datos para as investigacións de mercados
Plan de estudos
Idioma
As linguas utilizadas para o ensino/aprendizaxe son o galego e o castelán (agás os módulos específicos de linguas estranxeiras). No caso de haber seccións bilingües autorizadas, eses módulos profesionais incorporarán tamén a lingua estranxeira establecida en ditas seccións bilingües
