Redacción de contidos dixitais para márketing e vendas
FAMILIA PROFESIONAL
Comercio e márketing
TÍTULO QUE SE OBTÉN
Título de Máster de Formación Profesional en Redacción de contenidos digitales para marketing y ventas ou Certificación académica de asistencia con aproveitamento (segundo a modalidade de acceso á formación).
SAÍDAS PROFESIONAIS
As persoas que obteñan o Título de Máster de Formación Profesional ou a certificación académica de asistencia con aproveitamento que acredite a superación deste curso de especialización poden exercer a súa actividade profesional dentro da área ou departamento de mercadotecnia, publicidade e comunicación, así coma nas áreas de negocio e/ou marca dixital, dedicadas a actividades de xestión da estratexia de mercadotecnia dixital.
As ocupacións e postos de traballo máis relevantes son os seguintes:
a) Directores/as de mercadotecnia dixital (Digital Strategist).
b) Directores/as de mercadotecnia de crecemento (Growth Marketing Director).
c) Directores/as de comercio electrónico (e-Commerce Manager).
d) Especialistas en captación e fidelización de clientes (Inbound Marketing Specialist).
e) Xestores/as de contidos (Content Manager).
f) Redactores/as de textos publicitarios (Copywriter).
g) Xestores/as de redes sociais e comunidades dixitais (Community Manager).
PLAN DE ESTUDOS
Módulos |
Comunicación en redes sociais (120 horas) |
Estratexia de Contidos dixitais (130 horas) |
Redacción de contados dixitais (160 horas) |
Idioma
As linguas utilizadas para o ensino/aprendizaxe son o galego e o castelán. No caso de haber seccións bilingües autorizadas, eses módulos profesionais incorporarán tamén a lingua estranxeira establecida en ditas seccións bilingües.