DEPARTAMENTO DE HOSTALARÍA E TURISMO
ACTUALIDADE
ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS DIXITAIS DO ALUMNADO
A Dirección Xeral de Formación Profesional vén de publicar a Resolución do 29 de abril de 2024 pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de formación profesional, ensinanzas profesionais de artes...
PROBAS LIBRES PARA A OBTENCIÓN DE TÍTULOS FP. LISTAXE PROVISIONAL DE PERSOAS ADMITIDAS
Publicada a listaxe provisional de persoas admitidas e excluídas para as probas libres para a obtención de títulos de FP (LOE e LOXSE). Período de reclamación: do 6 de maio de 2024 ás 9:00 horas ata o 8 de maio de 2024 ás 13:00 horas, empregando o asistente web...
XORNADAS DE PORTAS ABERTAS: 3 e 4 DE ABRIL
Estamos nun momento do curso en que moito estudantado ten que tomar decisións, eleccións e camiños na súa formación. Para que este labor sexa algo máis doado, convén ter información de primeira man. Por iso, comprácenos convidar ao alumnado de 4º ESO e de...
VISITA AO PARQUE NATURAL DO COMPLEXO DUNAR DE CORRUBEDO E LAGOAS DE CARREGAL E VIXÁN
Onte martes 7 de novembro, alumnado de CS Guía, información e asistencia turísticas, acompañadas polas súas profesoras Elena Aneiros e Rebeca Miramontes, a espectacular duna móbil de Corrubedo e maila súa marabillosa contorna. Trátase dunha duna de máis dun...
Celebración do Magosto e mailo Samaín: Castañas, xincana e concurso de decoración de portas
O pasado venres 3 de novembro celebramos no centro, como é tradición, o noso particular Magosto e maila decoración de portas das aulas co gallo do Samaín. Ademais da degustación de castañas asadas, celebramos unha xincana de xogos organizada polo Ciclo Superior de...
Calendario de presentacións para o inicio do curso 2023 – 2024
O vindeiro luns 11 de setembro de 2023, ao longo de toda a xornada, terán lugar as presentacións ao alumnado para o comezo do curso segundo a seguinte temporalización: (O alumnado do CE de Ciberseguridade en Contornos das Tecnoloxías da Información será recibido...