Curso sobre adquisición de competencias para el acceso al mercado laboral

Curso sobre adquisición de competencias para el acceso al mercado laboral

El martes 18 de diciembre dará comienzo el curso sobre adquisición de competencias para el acceso al mercado laboral.

Esta actividad está dirigida a todo el alumnado. Es una actividad voluntaria y sujeta a registro previo por la capacidad limitada de nuestro salón de actos.

FAI A MALETA E MÓVETE CARA O TEU FUTURO

El curso se compone de 3 conferencias, 2 generales (sesiónes plenarias en el salón de actos) y 1 específica con empresas de cada familia profesional. La asistencia a estas 3 sesiones formativas genera el derecho a recibir un certificado de asistencia al curso.

Además, el curso se complementará con unos talleres que los propios alumnos seleccionarán al final de la primera conferencia, y que son de carácter voluntario. Está previsto que se realicen en el 2º trimestre, en horario de tarde, de 16.30 a 19.30 hrs.

Los alumnos del módulo de Protocolo y relaciones públicas de 2º curso del ciclo superior de “Xestión, información y asistencia turística” se encargarán de la organización técnica y harán las labores de difusión del evento, presencialmente por las aulas, con cartelería impresa y a través de la web creada para gestionar las inscripciones y controlar asistencia.

El registro es obligatorio y las plazas limitadas!

Descarga aquí el programa del curso

Eventbrite - Curso sobre adquisición de competencias para el acceso al mercado laboral

Cartel del curso:

ideate con

Coordinación de Emprendemento

Os Departamentos de Orientación & Emprendemento, veñen a desenrrolar varias actividades o longo do curso para mellorar as aptitudes do alumnado de cara a saída ó mercado laboral.

Traballamos en conxunto para reforzar competencias claves que abren as portas das empresas e do emprendemento.

As nosas liñas de traballo son:

    • EIXE 1: SENSIBILIZAR E MOTIVAR, FOMENTAR ACTITUD EMPRENDEDORA para o que promovemos diferentes charlas e seminarios, ademáis da participación dos alumnos en diferentes concursos de ideas.
  • EIXE 2: POSTA EN VALOR DO VIVEIRO DE EMPRESAS  

Actividades do curso 2018/2019:

Preguntas frecuentes do alumnado sobre a FCT

Teño dereito a algunha axuda?

En que empresas se pode facer a FCT?

Cando se fai a FCT?

Que horario se fai na empresa?

Se no instituto hai vacacións, teño que ir á empresa?

Como se asignan as empresas?

Pódese cambiar de empresa unha vez comezada a FCT?

Teño dereito a algunha axuda?

A Consellería de Educación aporta unha axuda económica para a realización da FCT á que se tén dereito sempre que o centro de traballo non estea no concello de Ferrol nin no concello de residencia do alumno.
</details

Aínda que as contías poden variar, para a última convocatoria o importe da axuda foi de 2€ por xornada, é dicir, un total de 104€ para os ciclos medios e 96€ para os ciclos superiores.

En que empresas se pode facer a FCT?

A FCT pódese realizar en calquera empresa que estea disposta a recibir alumnado e na que sexa viable levar a cabo as actividades previstas segundo o ciclo de que se trate. As excepcións son que non pode haber unha relación familiar nin laboral entre o alumno e a empresa.

Dende o CIFP contáctase con empresas que xa colaboraran en ocasións anteriores pero tamén se intenta incorporar novas empresas interesadas en ter alumnado en prácticas.

Cando se fai a FCT?

A FCT faise unha vez superados todos os módulos e nalgún dos tres períodos previstos: abril-xuño, setembro-decembro ou xaneiro-marzo. Para a maioría dos alumnos dun determinado período coincidirán as datas de inicio e fin das prácticas, pero tamén pode haber algunha variación se a empresa o solicita.

Que horario se fai na empresa?

O horario será o que estableza a empresa, pero nunca poderá superar as 40 horas semanais. Este límite tamén se aplica en caso de ter que traballar en fin de semana.

Se no instituto hai vacacións, teño que ir á empresa?

Si. O alumno ten que facer o calendario laboral da empresa aínda que non coincida exactamente co calendario escolar.

Como se asignan as empresas?

Cada grupo de alumnos ten un profesor titor no CIFP que é o encargado de asignar unha empresa a cada estudante. Nesta asignación teranse en conta criterios como a adecuación das actividades da empresa ás características do alumno, a localización xeográfica ou a dispoñibilidade de medios de transporte públicos. Tamén se terán en conta as preferencias dos alumnos e poderanse utilizar as súas cualificacións como criterio obxectivo para establecer un orde de prioridade.

Pódese cambiar de empresa unha vez comezada a FCT?

Si. Hai varias causas posibles para o cambio de empresa, pero o caso máis habitual é o dun alumno que non estea a facer as tarefas que estaban previstas. O estudiante deberá informar ao seu titor no centro e será este quen teña que valorar a posibilidade de asignarlle unha nova empresa na que se poda realizar o resto do período de FCT.

Interesante servizo de préstamo de libros electrónicos

Parécenos moi interesante a iniciativa que a Deputación de A Coruña puxo en marcha para o préstamo de libros electrónicos aos usuarios das bibliotecas municipais do seu ámbito territorial e da que nos informan os nosos compañeiros da Biblioteca Municipal de Ferrol, unha das concernidas.

Deste xeito, calquera usuario da Biblioteca Municipal de Ferrol, maior de 14 anos, pode ler os libros ofertados na plataforma de préstamo de libros electrónicos http://ebook.dicoruna.es

En caso de querer acceder á devandita plataforma hai que achegar o nome, apelidos e máis conta de correo electrónico ao enderezo biblioteca@ferrol.es manifestado ademais a súa conformidade na cesión dos seus datos á Biblioteca Provincial da Deputación da Coruña.

Aquí podedes acceder ao tríptico explicativo:

E_BookDeputacCoruña_PlataformaPréstamoTrípticoInformativo

Acreditación de competencias. Listaxes provisionais. Convocatoria 2019.

Neste enlace poderás consultar a publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas e das listaxes provisionais de persoas excluídas por non ter achegado documentación suficiente para participar no procedemento de acreditación de competencias profesionais da convocatoria 2019.

Prazo para realizar reclamacións: do 14 ao 19 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos.

Máis información.

Visita ao Parlamento de Galicia e máis ao Instituto Galego de Estatística (IGE)

O alumnado de segundo dos grupos de Asistencia a Dirección e de Administración e Finanzas do réxime ordinario acudiron no día de onte a Santiago de Compostela para realizar unha visita ao noso parlamento e tamén ao IGE.

Velaí algunha constancia gráfica dunha estupenda e aproveitada xornada.

O grupo na entrada do IGE

Premios extraordinarios de Formación Profesional 2019

A Xunta de Galicia vén de publicar a convocatoria deste ano 2019 para premiar ao alumnado que realizase os estudos de formación profesional de grao superior nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

Podes consultar máis información neste enlace.

Talleres Mini Market AJE Ferrolterra

Comenzamos con los talleres de AJE Minimarket para promover la actitud emprendedora entre los alumnos del CIFP Rodolfo Ucha de Ferrol.

Los talleres están dirigidos a alumnos de 1º curso y el objetivo es presentar una idea o proyecto al concurso que se celebrará el próximo 10 de mayo.

Próximos talleres:

  • Aprender a detectar oportunidades de mercado:
  • Sesión de mañana: miércoles 20 de marzo de 11.40 a 12.40 h.
  • Sesión de tarde: martes 26 de marzo de 19.00 a 20.00 h.
  • Taller de Creatividad: 
  • Sesión de mañana: miércoles 27 de marzo de 11.40 a 12.40 h.
  • Sesión de tarde: lunes 1 de abril de 19.00 a 20.00 hrs.
  • Elaboración del Plan de Empresa:
  • Sesión de mañana: jueves 11 de abril de 10.40 a 12.40 h.
  • Sesión de tarde: pendiente de confirmar fecha en la semana del 8 al 12 de abril.

Las bases del concurso se pueden consultar aquí:

Entrega dos premios extraordinarios de Bacharelato, FP, Música, Artes Plásticas e Danza

Entre os titulados premiados, figura a nosa ex-alumna do Ciclo Superior de Proxectos de Edificación  Cristina Aneiros López. Parabéns Cristina!

A conselleira de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen Pomar, presidiu o 22 de febreiro de 2019 o acto de entrega dos Premios Extraordinarios de Bacharelato, de FP de grao superior e das Ensinanzas Artísticas Profesionais. Nun acto celebrado no Pazo de Congresos de Santiago de Compostela, a conselleira sinalou aos galardoados como “a proba de que á excelencia non se chega polo camiño fácil”. “Hoxe recoñecemos os vosos méritos excepcionais, baseados no esforzo e no traballo que vos trouxo ata aquí”, dixo a conselleira, que quixo tamén salientar “o mérito das vosas familias e os vosos docentes, sen o que o éxito académico dos premiados non sería posible”.

https://www.edu.xunta.gal/portal/es/node/27075.

pf_probas_ciclos

Probas de acceso a grao superior 2019 – Listaxes provisionais de inscrición e exencións

Publicadas as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas e as listaxes de exención para as probas de acceso a ciclos formativos de grao superior.

Período de reclamación: do día 26 de febeiro ao 1 de marzo, ambos os dous incluídos, no centro onde se presentou a solicitude de inscrición.

Listaxe provisional de inscrición e exencións

Máis información sobre a convocatoria

ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS 2019 LISTAXE DE SOLICITANTES

Publicación das listaxes de solicitantes para participar no procedemento de acreditación de competencias profesionais da convocatoria de 2019.

Maiores de 25 que non xustifican

Solicitantes con documentación apta para baremar

Solicitantes que necesitan enmendar a súa documentación

  • O prazo para presentar emenda de documentación ou reclamación será do xoves día 21 de febreiro ao sábado día 2 de marzo de 2019, ambos os dous incluídos.
  • Procedemento para presentar emenda de documentación ou reclamación: Débese xerar unha solicitude de emenda ou reclamación no enderezo www.edu.xunta.es/acreditación, no menú <<Xestión de emendas e de reclamacións>> – e posteriormente remitila á sede onde solicitou realizar o procedemento, anexando a documentación que corresponda. Será admisible tamén por correo certificado sempre que conste a data de envío. Tamén poderá enviar a reclamación e a documentación mediante sede electrónica.

Máis información neste enlace.

Reanudamos el Curso de adquisición de competencias para el acceso al mercado laboral

Ya está abierta la inscripción a los talleres (voluntaria) previstos para los días 27 y 28 de febrero por la tarde, de 16.30 a 19.30 h. Aforo: 20 alumnos por taller (tarde). Los alumnos que se inscriban deberán comprometerse a asistir y en caso de no hacerlo deberán justificar la causa.

Ponente: Esteban Grandal, de la red de profesionales eWolutions

Elige la fecha que más te convenga e inscríbete a través de estos enlaces:

Inscripción al taller del miércoles 27 de febrero

Inscripción al taller del jueves 28 de febrero

El taller práctico estará orientado a la comprensión y entrenamiento de los asistentes en las prácticas habituales de los procesos de selección. Os enviaremos al correo electrónico de la inscripción por eventbrite, un formulario para compartir vuestro CV con Esteban Grandal. Es recomendable venir con el Curriculum vitae redactado en papel y en formato electrónico editable accesible desde cualquier ordenador del centro (usb, nube, carpeta personal centro…).

Cartel de la 2ª sesión:

Viaxe a Portugal do alumnado do CS de Guía, información e asistencia turísticas

Os noso alumnado do Ciclo Superior de Guía, información e asistencia turísticas continúa coa súa viaxe por Portugal e a xulgar polas fotos que nos envían non están desaproveitando o tempo.

Xa van camiño de Guimarães e pronto estarán de volta.